Klantenservice
Verzend- en leveringsbeleid:
Voor de zending gebruiken wij de service van Bpost. Bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:
- Een kwalitatief product
- Bestellingen worden elke dag verzonden indien besteld voor 17.OO uur volgende dag verzonden.
De levertijd 2 tot 5 werkdagen naar België en 5 - 8 werkdagen naar Nederland. De levertijden kunnen afwijken wanneer er vertraging is bij Bpost.
Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met Djill_jewels@hotmail.com
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Accessoires worden verzonden met Trackingnummer, deze ontvangt u via sms.
Dit zijn de verzendkosten:
- juwelen vanaf 3,5O euro per verzending
- Accessoires vanaf 5,95 euro per verzending
- Bestellingen vanaf 25 euro altijd gratis verzending
We versturen de pakketjes met Bpost, juwelen worden verzonden in een pakketje dat door de brievenbus past.
Andere belangrijke informatie:
Djill.be levert op dit moment alleen in Nederland en België.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar Djill_jewels@hotmail.com. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar Djill_jewels@hotmail.com
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten en in de originele verpakking retourneren.
Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. Wil je het item toch houden dan zullen we opnieuw verzendkosten in rekening brengen om het item naar je terug te sturen.
- Het bestelnummer dient vermeldt te worden op of binnen de verpakking
- Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne.
- Sale items kunnen niet geretourneerd worden.
- De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden.
- Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. De labels dienen aan het item bevestigd te zijn. Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
- Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
Retour adres:
Djill
Bredabaan 949 B201
2930 Brasschaat
Belgie
Wanneer je items retourneert waardoor het uiteindelijke bedrag niet op het benodigde bedrag voor gratis verzending uitkomt, geldt de gratis verzending niet. De verzendkosten worden dan afgetrokken van het bedrag dat je terug krijgt.
Wat als je bestelling kapot aankomt?
Het kan gebeuren dat items kapot gaan tijdens verzending. Wanneer een item kapot is geven we je een kortingscode van het bedrag van dat item + de verzendkosten. Neem contact op via Djill_jewels@hotmail.com stuur ons duidelijke foto's van het kapotte item.